Translate

2014. március 3., hétfő

Díj-1.





Te jó szagú sajt! Szent gatyamadzag! Hát Merlin szakállára mondom ilyet se értem még! *0*
Egyre jobban alakul a napom! *--* Ez a blogom megkapta első díját!! Ezért pedig nagyon hálás vagyok Pay. - nek! ♥ Nagyon szépen köszöntem!♥ 
Szabályok:
-Mondj magadról 11 dolgot!
-Válaszolj 11 kérdésre!
-Tegyél fel 11 kérdést!
- Küld tovább a kedvenc blogodnak!
11 dolog rólam:
1. Ma tudtam meg, hogy 99%-ig biztos,. hogy felvettek! *--*
2. Rajzos suliba jelentkeztem
3. Ebből kifolyólag imádok rajzolni! *--*
4. Emellett énekelni, sportolni, zenélni.
5. Egy zenekarban trombitálok.
6. Táncolok
7. Imádok írni, főként szomorúbb részeket. (mostanában sokszor van ilyen kedvem ezért annál jobban jön az ihlet.)
8. Ebből leszűrhetitek azt is, hogy azért késik az új rész mert egy randi jelenetet írok, és elég nehezen megy...xd
9. Különben folyton pörgök és nevetek. :D Életvidám vagyok. Csak ne hagyjatok egyedül kérlek! :$
10. Több mint 2 éve vagyok Directioner. :)
11. Perverz vagyok. :$

Válaszaim: 
1.Melyik a kedvenc tantárgyad?  -Tesi óra, Történelem, Ének és Média:)

2. Miért írsz? - Mert muszáj leírnom a gondolataim különben megbolondulnék :)
3.Általában mennyi ideig tart egy rész megírása?- 3-4 nap. Nem egymás után mert általában csak hétvégén tudok írni... :S
4.Kedvenc banda?- Ez kérdés? :D Hát természetesen a One Direction és Fun. :)
5.Kedvenc film?- Mr. Nobody, Harry Potter. :)
6.Kedvenc könyv? - L. M. Montgomery - A Kék Kastély
7.Miből merítesz ihletet a történethez?- Érzéseimből, agyszüleményeimből:D
8.Van háziállatod? - Igen:)
9.Hobbid? - Rajzolás, táncolás, trombitálás :)
10.Kedvenc szín?- Citromsárga, rózsaszín :)
11.Olvasod a blogom?:3 - Mikor eszembe jut igenxd ♥ Love van:*

Kérdéseim:
1. Miért kezdtél el írni?
2. Mitől félsz a legjobban?
3. Játszol valamilyen hangszeren?
4. Ha eszedbe jut egy jó ötlet (bloggal kapcsolatban) akkor azt leírod valahová ha nem vagy gépközelben?
5. Szoktál más blogokat olvasni?
6. Vissza szoktad olvasni az általad írt részeket?
7. Milyen nyelvet tanulsz?
8. Milyen zenét hallgattál utoljára?
9. Általában milyen vagy?
10. Miben vagy tehetséges? 
11. Inkább könyveket vagy blogokat olvasol?

Tovább küldöm: 
(ugye többnek is lehet?) 

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Díj nálam... ---> http://ourmoments-zaynmalikfiction.blogspot.hu/p/awards.html
    Iratkozz fel... :)

    VálaszTörlés
  2. nagyoon szépen köszöntem.^^
    meglesz;) ~N

    VálaszTörlés